Applåd till mig

I morse efter jobbet åkte jag raka vägen till gymet och körde ett pass.
Helt underbart måste jag säga dock är jag helt slut i armarna nu.
Gick på affären för ett tag sen, att bära hem två fulla kassar var inte coolt. Trodde jag skulle behöva stoppa någon efter vägen och be om hjälp, men jag tog mig hem till slut.
Imorgon ska jag tillbaka till gymet och då är det benen som ska få jobba lite.

Jag och en kollega på jobbet har dessutom lovat varandra att det är frukt som gäller förutom på lördagar när det är gottar dag.
Vi ärlivsfarliga för varandra när vi jobbar, är inte jag sugen så är hon och tvärtom och det bli alltid något gott när vi jobbar, men nu är det slut på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0