Känslor

Är det fler än jag som lider utav svartsjuka?
Jag verkligen hatar det och jobbar med det hela tiden.
Jag har i tidigare förhållanden mött killar som är riktiga svin, nån har varit otrogen och andra har behandlat mig riktigt illa och som jag vore en leksak, och det har verkligen fått mitt självförtoende att sjunka till botten.
Jag tror inte att jag är god nog åt någon.
Det här är verkligen jätte jobbigt och tyvärr så tror jag ibland att alla killar är likadana. Än fast jag innerst inne vet att det inte är så...
Som nu,  jag har verkligen ingen anledning att vara svartsjuk på min pojkvän, han är världens finaste och jag tror verkligen aldrig han skulle göra mig illa.
Men ibland så sjunker mitt självförtoende och då är jag tillbaka på ruta ett och måste börja om att beartbeta det.

Åh jag hatar detta!
Men jag tänker inte ge up!

Kommentarer
Postat av: Ralph

Jag har en fd kollega som brukar gå runt och säga att alla män är svin... Och det känns sådär att höra. Visst, hon har träffat trevliga killar också men man blir mörkrädd över att höra hur en del uppför sig och behandlar sina tjejer.



Svartsjuka måste vara jobbigt, själv är jag inte drabbad. Det är bara att kämpa på. :) Och kul att du har hittat en fin grabb!

2009-10-13 @ 20:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0