Drömmar

Dessa konstiga drömar bara fortsätter, hade flrea stycken inatt men det är en som jag kommer ihåg bättre som jag än en gång ska dela med mig.

Drömmen började med att jag och flera hundra till sitter på någon konstig föreläsning när jag helt plötsligt blir kissnödig. Tränger mig förbi alla och ska gå ut för att leta en toalett men alla är upptagna så jag tar ¨på mig ytterkläderna och proenerar ut. Helt plötsligt är jag vid skolan i vännäsby och kommer på att där finns det ju massvis med toaletter, men hur ska jag ta mig in?
Som tur står det en man där som verkar vara vaktmästare som säger att det är okej att jag får låna toaletten. Helt plötsligt från ingenstans dyker det upp ett Lo djur, fast det ser snarare ut som ett lejon,som börjar göra anfall mot oss så vi skyndar oss in och stänger om oss. Trygga och säkra som vi tror att vi är hör vi att djuret är utanför omklädningsrummet som vi gick in till för där fanns toaletter. Då kommer vi på att vi glömde låsa dörren så att djuret har oxå tagit sig in. Eftersom djuret verkade vara väldigt ilsket utav sig så skyndar vi oss vidare, hittar en stege som leder till taket. När vi klättrat upp på taket möts vi utav ett helt gäng med människor, inga svensk talande förståss. Så jag förösker förklara för dem på mn dåliga engelska att vi är i fara och att vi inte bör gå ned från taket förns hjälp kommer. Men som vanligt så lyssnar inte alla på mig och klättrar ned och försvinner. själv har jag hittat en vass nål som jag håller i handen, av någon konstig anledning så tror jag att den ska skydda mig ifall djuret dyker upp.(?) Timmarna går och vi hör djuret närma sig när helt plötsligt en brandbil kommer. yes äntligen räddning så den hissar upp korgen och vi får alla kliva ned i den. Sen vaknar jag igen.

Vart får man allt ifrån, någon som vet?


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha vilken dröm! Jodu vi har haft det himla bra, skulle lätt ha stannat en vecka till bara.

2009-09-17 @ 10:20:29
URL: http://norraparkgatan.blogspot.com
Postat av: Annelie

Hahaha! Jaa, bakistipset kanske skulle vara något såhär lagomt till helgen! Nä hörredu, där har jag inte några bra tips att komma med då jag är ganska förskonad från sådana tillstånd!

2009-09-18 @ 12:32:04
URL: http://annielie.webblogg.se/
Postat av: Julia

Vem behöver en man liksom?! Haha, jag är en kvinna som reder mig själv ;) Men kul är det ju också!

2009-09-19 @ 00:05:37
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0