Haha

Måste få berätta om min sjuka dröm jag hade när jag låg och sov idag.

Jag och min familj var på en kusins bröllop eller vi var snarare på "efterfesten". Ute i en korridor träffar jag på en gammal vän som visst blivit pappa till världens sötaste lilla dotter så jag kan ju inte hålla fingrarna borta. Han räcker över den lilla lilla flickan till mig, och när jag sitter där och pratar med den lilla så spyr hon rakt över mig. Och det var ingen vanlig liten klick som oftast kommer från små bäbisar utan det sprutade som en fontän gör ur henne så jag vart dränkt i spya. Hoppsan minns jag att jag tänkte som att det vore en vardags grej och räckte över lillan till pappan igen. Nu till det stora projektet att hitta en dusch och nya kläder?
Vart hänvisad till en dusch, men när jag tagit av mig alla kläder och ska prommenera in i duschen visar det sig att toaletten sitter ihop med underhållnings rummet varav är proppat med mäniskor. Så där står jag naken, känner lite panik komma när alla tittar på mig och skuttar in i duschen sen som om den vore i ett annat rum.
Sen vaknar jag.


Jag kan verkligen ha helt störda drömmar, ibland skulle jag vilja tyda dem.


Kommentarer
Postat av: Emmelist

hahaha.. vilken jädra dröm :)

2009-09-16 @ 17:53:12
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0