Tisdag på jobbet

Ja då sitter man på jobbet, har just börjat med maten, hittade potatisgratäng i frysen så jag ska värma upp det med kyckling till. mums!
Och nu medans jag väntar på att maten ska bli klar sitter jag och kollar runt på lite olika utbildningar, finns ett antal att välja mellan, hur vet man att man väljer rätt?
Och varför jag kollar efter dessa utbildningar är väl för att jag ska veta vilka ämnen jag måste läsa till.
Imorgon har jag även bokat in ett träningspass, känns riktigt kul. Var på tok för länge sedan jag rörde på fläsket! :)



 jag bryr mig inte..


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag gick bara in på studera.nu och anmälde mig, sen om det finns platser vet jag inte.

Anmäl dig så gör vi det ihop

2009-09-15 @ 17:15:18
URL: http://repreptilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0