Tummen ner

Igår bjöd ju D ut mig på middag, visst är han underbar. :)
Dock var det ju löningshelg och ganska fullt ute på alla restuarnger, men det slutade i alla fall med att vi gick på Oleary´s. Har tidigare gillat det stället men igår blev jag riktigt besviken. När vi fick menyn vart jag lite besviken, dom verkar ha plockat bort några maträtter. Antar att det är för kockarnas skull, men när vi väl hade bestämt oss för att vi ville ha så fanns inte det. Ja då var det bara att välja något annat som inte var kött. Jätte kul, när man väl går ut och äter vill man ju unna sig sån lyx. Istället blev det kyckling filé. Men när dom kommer in med maten så har jag bara en halv kyckling filé på tallriken, den var kapad på mitten. Och den lilla biten var knappast 200g som det stog i menyn.

Nä igår fick ni verkligen 
                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0