Alla <3 dag

Och jag vill sända en Kram till alla er där ute.
Själv ligger jag hemma och är lite sjuker.
Är inte så mycket för att handla saker denna dag. Har inte riktigt förstått grejen med att man ska uppvakta och köpa dyra saker till varandra just den 14 februari.
Ska man inte uppvakta och överraska varandra varje dag?
Då menar jag inte att man måste köpa något varje dag, men i alla fall visa uppskattning mot dem man älskar och betyder något.
Idag fick jag i alla fall ett ryck när jag låg här i soffan och tyckte synd om mig.
Min pojkvän, han är underbar och så otroligt stöttande.
Och senast idag sa han några väldigt kloka ord till mig som verkligen fick mig att tänka till, så för att visa lite uppskattning och hur mycket jag tycker om honom gick jag och köpte en väldigt fin blombukett som brorsan fick fara och lämna.
Så jag antar att jag trots allt trillade dit idag ändå..
Stog förresten bakom 2 killar i kön till blomkiosken, varav den ena sa till den andra efter han köpt en röd ros (antagligen till sin tjej) "åh vad jag hatar sånt här"
Jag kunde inte låta bli att skratta, undra hur många killar som känner så idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0