Drömtydning

Är det någon utav mina läsare som är duktig på att tyda drömmar?
Jag har ofta återkommande drömmar om just tandlossning, det är så otroligt läskigt. Jag vaknar alltid i panik.
Har försökt kolla upp vad det betyder på nätet, men det står olika på alla sidor.
Vissa påstår att det är otur och att någon nära kommer dö, andra att jag har problem med pengar.
Och nu den sista jag läste på stod det stt en positiv förändring kommer ske, ju mer dramatisk tandtappning desto större förändring
Vad ska man tro?

Kommentarer
Postat av: johan f

Va fan Frida jag hade oxå drömmar tidigare att jag tappade tänderna, trodde verkligen att jag tappade dom på riktigt !

2010-02-17 @ 00:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0