Fredagsmys

Jepp ikväll ska jag träffa några vänner och äta god mat och ha en riktigt mysig fredag kväll.
Ska försöka gulla lite med dem i fall vi kan kolla lite på hockeyn ikväll, äntligen visas den en vettig tid.
Imorgon ska jag och mamsen ned och göra stan, tror jag ska passa på och besöka affärer som jag oftast inte tar mig till pga att dom ligger en bit utanför. Ska även försöka göra klart lite presenter, både Julia och D fyller år till veckan. :)
Sen blir det nog raka vägen till D, vi ska ha en riktigt svullar kväll, det ser jag fram emot!
puss
Oj vad jag saknar mitt blonda hår och att inte behöva ha så mycket kläder på sig !:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så mycket! =)

2010-02-25 @ 06:51:08
URL: http://norraparkgatan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0