Måndag 1/2 2010

Jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera nuförtiden och det beror på att jag inte tycker det händer så mycket nya spännande saker i mitt liv. Allt lunkar på i vanlig ordning,vilket jag faktiskt trivs väldigt bra med.
Är i och för sig riktigt less på snön nu, ser gärna att vi går mot våren snart. Men som snön fortsätter falla verkar det långt bort.
Min träning går jätte bra, ska mäta mig om 3 veckor så då får vi hoppas på ett positivt resultat!
Nu funderar jag om man kanske skulle krypa till kojs så man orkar med morgon dagen.
puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vars tränar du?

2010-02-02 @ 17:31:06
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0