Fortfarande inget internet...

Jag är verkligen sämst ibland när det gälelr att ta tag i saker.
Men jag försöker övertala D att han ska följa mig när jag ska fixa nytt internet, annars vet jag att jag blir på lurad något som jag egentligen  inte vill ha. Jag är väldigt lätt lurad när det gäller tekniska saker...
Vad har annars hänt?
Jo var och opererade bort en leverfläck på ryggen, så nu har jag haft lite små ont i några dagar och känt mig lite smått handikappad eftersom jag inte får böja ryggen.
Jag och D har bokat en utlands resa till maj. Vi slog till med all inclusive på ett lite finare hotell, ibland måste man ju unna sig något! :)
Det får räcka för denna gång!

Kommentarer
Postat av: johan forsberg

D borde ju följa med han är ju utbildad inom denna dator värld :)Om han inte vill så hälsa från mig att han är tvungen å göra det :) perfekt att du har D som kan passa upp dig under den onda tiden :) Res bort låter ju helt underbart :) vart bär det av ?

2010-01-15 @ 20:28:59
Postat av: aleeekz

Hallå hallå

har du haft en bra morgon? :)

2010-01-18 @ 10:33:40
URL: http://voffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0