Flyr stan ut till skogen

Är i Daniels föräldrars stuga ute i Rusksele och njuter av lugnet.
Vi har hitills hunnit med lite fiske, utflykt till någon fors och blivit uppätna av mygg, i alla fall jag. Av någon anledning verkar myggen älska mitt blod.
Ifjol när vi var här så blev det en hel del fiske, men det var jag som stod för all fångst. Så nu har vi en tävling igen, än fast daniel inte riktigt vågar erkänna att han är med på den.
Han ligger nämligen under, 3-0 till mig står det i fiskar. Inga stora än så länge, men jag hoppas det kommer. Blir i alla fall rökt aborre ikväll!



Första lill firren..


Daniel får testa på att hålla i fisk , haha :P


Fika paus..


Underbart härligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0