Vad har hänt sen midsommar?

Inte så mycket förutom jobb men vi gör det enkelt och tar det i bilder.


Jag köpte ett par nya shorts, bara älskar dem!

Även att par blommiga solglasögon! ;)


Hängde med syrran nere vid bryggan en solig dag ute i byn.


Hjälpt Brorsan och hans tjej att måla i deras nya lägenhet.



I helgen är det Vännäsdagarna som gäller, tror det kommer bli grymt.
Är bjuden på fester båda dagarna, så det lutar åt en två dagars.
Vet inte riktigt hur min gamla kropp ska orka det, men jag sla göra mitt bästa :)


Det här var i fjol på Vännäsdagarna, jäklar va långt hår jag hade...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men snyggo!! Åh, minns de där löshåret som vi kämpade med! Men fint blev det minsann :)

2011-07-05 @ 23:39:05
URL: http://anirbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0