+30 grader, det gillar vi!

Jävla skit, hade skrivit ett långt inlägg om hur bra gårdagen var och sen försvann all text.
Jag försöker igen dock lite mer sammanfattat.
.
Igår hade vi +30 grader i skuggan, när jag öppnade ytterdörren så var det som att gå in i en vägg, ni vet så där som det är utomlands. Och eftersom det var så varmt beslöt vi oss för att följa med några vänner ut till havet, det var verkligen hur härligt som helst och vi låg där fram till halv fyra sen begav vi oss hem för uppfräschning, eftersom kvällen bjöd på fest.
Jag tog årest första dopp, rättare sagt tre dopp i havet.
När jag tänker efter så har jag nog aldrig badat så tidigt tidigare. När man var liten tog man alltid premiär doppet till skolavslutningen, men den är inte förrän nästa vecka så i år var vi tidiga.
.

Kommentarer
Postat av: Julia

Yes i know, det är svingott! Hade bara inga bär hemma... men ikväll blir det jordgubbar tillsammans med kesella-vanilj, ännu mer avancerat! ;) Hoppas allt är bra med dig! Kramar

2011-06-14 @ 20:30:20
URL: http://juliaaaahen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0