God mat och ännu mera sol!

Igår var vi och käkade på Lottas här i stan, första gången och jäklar vilken god pepparstek dom serverade, kommer lätt gå dit fler gånger. 
Det var även bal igår för dom som går ut 3an, så utanför restaurangen åkte dom förbi i fräsiga bilar och var jätte fina. Hoppas dom fick en lika bra kväll som jag hade när jag gick på balen. :)
.
Daniel och hans syster Jenny
.
.
Värmen håller i , 30 grader i skuggan. Det är ju helt sinnesjukt! :)
Imorgon bär det mest troligt iväg till Bettnäs och bräna fläsket lite till.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fin du är Frida!



Samma här, innan graviditeten så hade jag inte haft jeans på säkert 5-6 år men nu har jag hittat världens bästa jeans med hög midja på Bikbok! Så jäkla sköna!

2011-06-10 @ 15:57:46
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Malin

Lottas har sjukt bra mat. :)

2011-06-11 @ 19:34:19
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0