Härlig dag

Började dagen med en välförtjänt sovmorgon och god frukost sedan begav jag mig ut i det fina vädret på en löptur, så härligt när man känner att det går lite bättre för varje gång. :)
Har sedan suttit ute på balkongen och jnutit utav solen, dock fick min sambo för sig att stänga balkongdörren när han skulle gå ut på en promenad, så där satt jag. Skuggan kom och ingen daniel dök upp.
Efter att ha suttit och huttrat i skuggan ett tag så börjar jag inse att han inte kommer komma hem på ett tag så då var det bara till att klättra ned därifrån och skutta halvnaken runt huset.
Nu har jag just gjort mig i ordning för kvällen, ska till Daniel mor för att fira hennes morsdag en vecka sent. :)

.

Jag bara älskar denna skjorta/blus. vad man nu ska kalla den? :)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Snygga brallor!

2011-06-06 @ 10:34:30
URL: http://thisissarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0