jävla tjuv..

Har blivit av med en av mina käraste ägodelar.
Min bästaste cykel som jag typ har levt på sen jag köpte den.
Lämnade den LÅST utanför folketshus i lördags när jag skulle till jobbet och skulle hämta igen den igår.
Men där fanns den inte längre..
Jag blir så arg, varför tar man någon annans saker?
Säkert några snor ungar som inte har någon aning om att saker och ting faktikst kostar, som aldrig fått lära sig värdet av pengar, som har snott den eller flyttat på den för att det är roligt.
Låter jag bitter?
För det är jag..
Bättre blev det inte heller när jag trodde jag hade en försäkring på cykeln men som inte gällde för att idioterna till försäljare inte kan informera saker rätt..
.
Nu till en posetiv grej,
min kusin var förbi idag och snyggade till  min frisyr.
Så nu ser man ut som folk igen, sådär lagomt till midsommar! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Frida, åk tillbaka och kolla någon fler gång. Eftersom du sa att det stod en likadan cykel där när du skulle hämta din kanske ägaren till den cykeln varit med bil och hämtat den cykeln han/hon trodde var sin. Man vet ju aldrig?:)

2011-06-24 @ 14:36:09
URL: http://maaaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0