Sommaren är här...

Sommaren är här och det verkar som att den stannar veckan ut i alla fall, förhoppningsvis längre :)
Igår köpte jag hem jordgubbar och vattenmelon som vi åt ute på en filt, är inte det sommar så vet jag inte vad.
Var även match igår kväll, 20 grader varmt när avsparken gick kl 21.00 och det bästa med allt var att vi vann!
Daniels snygga bränna efter han suttit ute och pluggat.
Kolla in nacken där ser man verkligen fär skillnanden. ;)
.
Nu är kl snart 7 på morgonen och jag försöker klura ut vad jag ska ha på mig på jobbet, den finns en oskriven lag om att vi inte får klä oss så "naket" men idag tror jag att jag skiter i den, det är ju sjukt varmt och jag har inte tänkt gå och svettas. Så jeans shortsen och linnet åker på, kan väl ta med mig en kofta som jag kan ta på mig om det blir klagomål från tanterna..
.
Ikväll ska vi bjuda ut Daniels syster på restaurang, en liten födelsedags present. Oj vad jag längtar!
.
SOMMAR ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0