fuck...

Helvete så deprimerande dag det här, har gråtit floder över hur jag misshandlat min kropp och låtit den spåra.
Är så arg på mig själv för att jag inte kommer kunna vistas i bikini bland folk i sommar
Jag kämpar med min träning, försöker verkligen tänka på vad jag äter.
Men går det framåt?
i snigel fart i såna fall, idag hade jag ökat i måtten. deprimerande..
Stackars daniel som får höra på mitt klagande var eviga dag..
.
Sorry... kände bara för att skriva av mig ..
.
Ikväll är det fest och jag hoppas humöret vänder och att kvällen blir grym!

Kommentarer
Postat av: Know the feeling, men.

Öppna Spotify, sök upp:

Svenska Akademien - Kenneths Nya

Lyssna och läs texten:

http://www.hiphoptexter.com/text.asp?textid=7436

2011-05-21 @ 17:31:17
Postat av: Sabrina

Men Frida, följ med mig ut och gå på eftermiddagarna/kvällarna? Jag går ju utanför dig med Mani nästan varje kväll!:)

2011-05-23 @ 09:29:32
URL: http://anirbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0