Skolan

Att skriva en fördjupning i ett ämne är fan inte min starkaste sida.
Jag har glömt bort hur man gör, allt bara snurrar. Var ska jag hitta all information och vad ska man börja skriva om, i vilken ända börjar man, hur långt ska det vara.  Informationen från min lärare har väl inte varit det bästa. Vi frågade hur många sidor hon minst krävde och fick svaret - ja, si så där lagom blir väl bra... ?????? Någon som vet hur långt det är?
.
Sen kommer vi till det värsta. Detta arbete ska redovisas. Och för dom flesta är ju detta inget problem, man ställer sig där framme och bara berättar om sitt ämne, ingen big deal.
Men jag har en sjuklig fobi för detta, jag får sådan ångest.
Jag kan inte ens beskriva med ord hur jobbigt det känns. När jag gick i skolan var jag ofta "sjuk" när det var redovisningar, jag klarade helt enkelt inte utav det, och dom gånger jag försökt börjar jag stamma, får black outs, hjärtat slår i turbo fart och jag ser självklart ut som en tomat.
.
Hur ska jag övervinna detta?
paaaaaaaaaaanik..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0