Skolbänken igen

Efter 7 år så är jag tillbaka i skolbänken igen, på samma skola som jag gick ut gymnasiet, bara en våning ovanför mitt gamla klassrum. Med mina gamla lärare springandes i korridoren. Det känns sjukt konstigt.
Ni skulle sett minen på min gamla lärare när han såg mig sittandes i ett klassrum, det var nog inte vad han hade väntat sig.
Trodde vi skulle mjukstarta, men det är hemtentor och uppgifter som redan ska skrivas. Vissa lättare än andra.
Gruvar mig mest för medicinsk grundkurs som är den största kursen, och den ska jag läsa på distans... Hoppas detta går vägen!

Annars?
Har fortfarande inte kommit igång med träningen men nu börjar jag känna utav bihålorna, blir att vänta ut förkylningen innan det körs igång!


Längtar tillbaks..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0