God Jul

Jag hoppas alla har haft en lika bra jul som jag.
D firade julen med oss för första gången och jag tyckte verkligen det var jätte mysigt att ha honom med.
Trots mina humörsvängningar när jag ville ta ett fint kort på honom och han bara asgarvar för jag blir sådär tok seriös. :)
Jag hade visst varit snäll i år igen för jag fick galet många klappar, och den lilla i magen fick sig också några.

Idag åkte vi förbi på netonnet och införskaffade oss en ny bamse tv!! :) Dock upptäckte vi några trasiga pixlar, så den måste lämnas igen/bytas. Lite smått drygt när vi inte äger någon bil. Men jag hoppas det löser sig! :)
 

  
Valrossen och hjärtat. :)

HAHA på den här bilden hade jag gett upp hoppet om en vacker bild.
Sjukt smickrande bild. Men jag bjuuu!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0