Uppsägning av gymkort

Minns nu videon jag visa i förra inlägget, kvinnan som inte kunde dansa zumba så bra?
Jag var inte som hon iaf, däremot var min instruktör det. Vilken katastof.
Jag kommer in på passet och allt verkar väldigt normalt tills kvinnan berättar att på hennes pass pratar man inte, utan hon visar bara med sina händer och kroppsspråk hur man ska göra. Alla verkade tycka de var normalt så jag tänkte "okej det funkar säkert det också". Men så sätter instruktören igång och hon kan inte ens sin egna koregrafi. Hon stannar upp mitt i "dansen", börjas as flabba och skakar antingen på tuttarna eller viftar på höfterna, vilket betydde att vi också skulle göra så. Behöver jag förklara mer hur dålig hon var? 
Jag har fortfarande inte förstått hur hon hade tänkt att vi skulle kunna veta vad näst kommande steg var, för så vitt jag vet är jag ingen tankeläsare.
Dagen efter ringde jag upp till gymet och sa upp kortet, och idag gick jag tillbaka till mitt kära USM och skaffade kort där igen. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0