"Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken"

Då ska vi se, vad har hänt sen sist jag bloggade?

Jo jag fyndade en taklampa. Hade spanat in den här modellen men tyckte den var så dyr på alla möbelaffärer, den låg mellan 600-800 kr. Men så fick jag för mig att jag skulle åka ut på expo, och vad hittar jag där om inte MIN lampa för endast 299kr, och det fanns bara en svart kvar. pjuh.





Sedan har vi även haft över 30 minus grader, alltid lika mysigt. erhm..
Hade min brors bil på lån  en av dessa dagar och inte hade jag motorvärmare, var lite lätt nervös  när jag skulle starta den men den gick igång. Dock 500 m härifrån så vart jag påbackad av en tjej.  Nämnde jag att det var min brors födelsedag? Kändes inte alltför kul att ringa och säga "vi vart just påbackad av en bil, och förresten grattis på födelsedagen" Som tur var så vart det ingen större skada. Det roligaste var nästan när Erik ringde tjejen och frågade om dom kunde ses och skriva en skadeanmälan och ifall hon hade sånna papper. Då svarar hon nått i stil med " Nä jag har inga, men min mamma brukar skriva ut sånna till mig"  HAHAHA :D

Följde även med lillasyster (som nu längre inte är så liten, fan du bli 19 år, hur gick de till? Jag är ju typ 20år? hehe) som skulle tatuera sig, skit snyggt vart det. Nu är det bara jag av vi syskon som är otatuerad.




Vad mer då?
Jo det har blivit en hel del bak och efterätter så den där vältranade kroppen till beach 2012 har jag lagt på hyllan. Hörde att det var inne att vara mullig på stranden i år? :)




Skolan är i full gång och jag tycker faktikst det är rätt kul, men ibland kan man faktiskt undra om det är läkare eller undersköterska jag läser till? Lite väl invecklat ibland, har en skrivning på bla nervsystemet och dess sjukdomar till veckan. Känns som om inget fastnar, men jag har inte gett upp ännu!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0