Nya möbler

När vi flyttade tyckte jag att vi skulle förnya möblerna lite, D höll inte alls med. Han tyckte möblerna var snygga och praktiska. Jag vann denna fajt och köpte ny tv bänk, soffbord och bokhylla. Tidigare gick allt i Ek, vilket jag tröttnat såååå mycket på, så nu fick det bli vitt. Nu är allt monterat och på plats och vi är nöjda. Nu saknas det bara lite tavlor, lampa ovanför bordet och annat krims krams innan vi är helt färdiga, men det känns inte lika stressigt med det.
Här nedan kommer bilder från ikväll, ni får ursäkta de tomma kala väggarna och röran runt soffan. :)






Kommentarer
Postat av: Sarah

Snyggt! Vi har det mesta i ek men jag är så less och vill ha vita möbler. Men jag tror att vi måste vänta tills leija är ett par år.

2012-01-14 @ 18:06:59
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh va fint ni fått! :) :)

2012-01-14 @ 22:24:59
Postat av: Frida

Tack så jätte mycket. Så skönt att det börjar kännas som ett hem än fast vi har massor av saker kvar att göra :)

2012-01-15 @ 12:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0