Hatar rubriker?

Sömnlösa nätter gör mig helt förstörd. Kroppen börjar ge vika med halont och huvudvärk och för att inte säga, jag känner och ser ut som en zoombie. Hoppas detta vänder nån gång.
Såg på Facebook att några av mina vänner börjat julinreda i sina hem, då kanske jag också får tjuvstarta? :)
Behöver dock någon sy kunnig som kommer hit och visar hur min symaskin fungerar så jag kan sy till mina gardiner. Jag hade träslöjd typ hela min skoltid så är inte världsbäst när det kommer till att sy, men raksömmar går ju bra!

Magen den fortsätter växa, och sparkarna som jag tidigare klagade på att de inte kändes de blir bara starkare och starkare för varje dag. 

Bilder från i veckan. (v.31)
Tycker magen ser olika ut på alla kort..

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Jenny

Vad fin du är!

Svar: Tack! :)
Frida

2012-11-22 @ 21:05:42
Postat av: Malin

Vad fin du är!
Det där med sömn på natten är överskattat, haha. Jag vaknar åtminstånde två gånger/natt varav första gången blir jag klarvaken och somnar inte om förrän efter typ 1,5 timma. Men snart är du ju ledig och då spelar det inte så stor roll att man är vaken på nätterna : )

Svar: Tack snälla du. :)två gånger de var lite, känns som jag är mer vaken än sover hehe.
1 vecka kvar sen är jag ledig, tjoohooo!
Frida

2012-11-23 @ 12:46:35
URL: http://norraparkgatan.bligspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0