Nedräkning

Sådärja, då var sista arbetspasset avklarat. Så då tycker jag vi börjar med nedräkningen till bf, bara 57 dagar kvar :P
Gick utav jobbet kl 8.30 i morse, sedan åkte jag direkt och väckte syrran och hennes kille. Vi hade en stadstur inplanerad på schemat. Nu är nästan alla julklappar avklarade, hur skönt är inte det?
Nu ska jag bara sätta  mig ned och tillverka lite ettiketter innan paket ska slås in och läggas under granen. MYS!

Men nu är jag alltså ledig fram till bf, vilket blir ungefär drygt två månader. Då är ju frågan, vad ska jag göra fram tills dess? Ja vet ni, de undrar jag med. Antar det blir mycket julpyssel och bak i december, men jag är rädd att januari månad kommer bli lååååång. 
Så alla nära och kära, var inte rädd att höra av er till mig, lär ju mer än gärna vilja hitta på något!

Nu blir det rulltårts bak. Ha en bra helg! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Elin

Det var länge sen vi sågs! Vi kan väl kanske hitta på nåt? Det går ju snabbt att ta sig mellan Umeå-Övik nu :-)

2012-11-30 @ 21:49:02
Postat av: Pia

Jag lovar dig, att vips har dom där 2 månader gått. Och mkt du tänkt göra har du inte hunnit med heller! Njut min vän! <3 Och kom ut till oss någon dag! :) KRAM

2012-11-30 @ 21:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0