Gravidhjärna

Fick ett ryck och började storstäda köket idag och vad hittar jag inte i en av mina lådor? Jo osten som bara gick upp i rök för lite mer än en vecka sedan. Grön och fin var den.


Annars knallar det på, jag blir tjockare för varje dag som går och vätskan jag samlar på mig börjar ställa till problem sko väg. Testade min ring som jag tog av mig i början av graviditeten eftersom jag hört flera som fått klippa av sig sina när de har vuxit fast. Den var lite lätt liten nu hehe.




Det är flera som har börjat gissa när bebis kommer. Skulle vara kul om ni skrev här när ni tror att bebis kommer så ser vi vem som gissar bäst. Har tyvärr inget pris till vinnaren förutom äran :-)

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror 6/2.:)

2013-01-09 @ 21:00:44
URL: http://Maaaline.blogg.se
Postat av: Bror

Vore klockrent den 4/2

2013-01-09 @ 22:15:25
Postat av: Anonym

Det vore gulligt om ungen kom 14/2

2013-01-09 @ 22:49:10
Postat av: Sara

8/2 tror jag på :)

2013-01-10 @ 09:55:39
URL: http://kemlasara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0